Sjekk om emiTag er med i påmeldinga
Postet av O-festivalen den 14. jun 2019



Dere som løper i eliteklassene eller klassene D/H 15 og 16 må sjekke at emiTag-nummeret har kommet med i påmeldinga. Ved en inkurie mangler det dessverre for mange av dere.
Manglende emiTag-nummer må legges inn manuelt.
Det hjelper ikke at både vanlig Emit-brikke og emiTag er registrert i Eventor-profilen, dette må legges manuelt inn i påmeldinga for både sprint og for to-dagerspåmeldinga for mellom/lang:
- Påmelding sprint - fredag - elite + D/H15/16
- Påmelding mellom- og langdistanse - lørdag og søndag - elite + D/H15/16
De som ikke har registrert egen emiTag vil tildeles leiebrikke nærmere løpet.
Vi la inn tekst øverst i Eventor i det vi oppdaga mangel ved oppsett, men de som meldte seg på tidligere enn dette har selvsagt ikke sett den beskjeden og vi trenger hjelp fra dere nå.
Siste fra O-festivalen
emiTag – viktig informasjon til deltakere
13.06.2026
Husk første påmeldingsfrist til O-festivalen
29.05.2026
Bli med på Barnas O-festival
22.05.2026
Påmeldingen til O-festivalen er åpnet
04.03.2026
Tilbud på overnatting
31.10.2025
Ny dato for O-festivalen
27.10.2025